Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena
Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Rabu, 16 Januari 2013

perangai orang bermacam ragam...

ermmm masuk jugak aku dlm mulut naga..dlu naga lain...ni naga jadian plak..hurmm..penat melayan karenah org ni..nk plak org yg berjawat jawatan tinggi..tapi x tinggi mane pun..sebenarnye aku cite ni..sbb kesian kan kawan aku yg sorg ni..dh la tgh mengandung... masih muda lagi usia kandungan..klu boleh aku x nk die jadi cam aku..lahir pramatang..bercakap atas pengalaman yg penah aku alami..tapi utk aku menghadapi hari-hari mendatang..aku hanya memohon perlindungan darinpada yang Maha Esa..org mmg susah kite nk jangka. lagipun bile seorg berasa megah dengan kesenangan yg di bg..mula lah org itu lupa akan rahmat yang lain. memaki, menghendik org bawahan..yang kite paham mereka ini hanya seorang ibubapa yang memerlukan duit untuk keperluan anak2 mereka..Ya Allah, sedey bile memikirkan soal ini..manusia sesama manusia berbalah kerana keangkuhan dan kesombongan.. Kau jauhi la aku dari sifat2 ini..dan Kau tanamkan lah perasaan belas kasihan dan kasih pada manusia iaitu umatMu .amin

Selasa, 8 Januari 2013

Lama giler xberblog...

emmm...agak lama aku tak berblog..
ermm macam2 terjadi sepanjang tahun 2012..
hope tahun ni dapat keberkatan dariNYA..

layan ye la pic ya...