Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena
Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Isnin, 16 Ogos 2010

Biar aku berblog sahaja....


eeerrrmmm...
malas plak aku nak berfb dan seangkatan dengannye..
akhir2 ni aku memang terpikir nak offkan je acc fb tu...
sebab kat opis aku ni dah memblock kan fb ni...
jadi selepas ini aku leh la menjadi ratu blogger...
wah gituu...hehe
tapi ape salahnye aku menjadikan blog aku ni sebagai luahan rasa...
ape yang terasa di hati ni...
almaklum la..kekawan jauh di perantauan...
dan aku harap...ape yang aku luahkan dalam ni..
aku tak nak dah..ader yang terasa...sebab ni hanya aku yang merasa...
hanya aku yang sakit..boley gile beb....
dan aku harap blogger tegar ni..dapat menghiburkan aku dikala aku kesunyian...


* maaf, sekiranya aku bersalah......

Tiada ulasan: