Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena
Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Khamis, 27 Ogos 2009

Buat Pertama kalinye...

setelah 66hari aleesya dilahirkan...
buat pertama kali...
semalam aku dapat dukung aleesya...
Ya ALLAH...terharunye..
mase dukung tak terkata perasaan aku mase tu...
dalam 15minit gak...
aku dukung sambil tatap wajahnye sepuas hati aku...

senyap je dia dipangkuan aku...
bile ibu/ayh panggil nama aleesya...
die senyum je...
Ya ALLAH, rase nak cium je waktu tu...

semalam, nurse bersih katilkan katil aleesya...
mase tu la aku dapat dukung die...
sebab dalam kul 10 mlm..memang dah time aleesya dibersihkan...
pas je dibersihkan..nurse tunjuk cara urutan bayi pramatang...
hehhee..."lepas ni ibu selalu la massege sayang"
mesti sayang syok kan...

nurse ckp urutan ni bagus tuk bayi pramatang....
buat kan aleesya tido lena, aliran darah yang sangat bagus...
dan akan buat aleesya cepat besar...
semalam nurse timbang die...
ALHAMDULILLAH dah nek skit 1.1kg...

skit..skit ye syang ye....

semoga sayang cepat sembuh dan sihat...
ibu ngan ayah sentiasa bersama syg..
ibu ngan ayah sentiasa menyayangi dan merindui sayang...