Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena
Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Rabu, 8 April 2009

KENAPA?

kenapa..
bila orang lain puji kita..
kita rasa istimewa sgt pujian tu.

tapi kenapa bila orang yang selalu dengan kita puji kita..
kita akan rasa benda tu dah biasa je..

kenapa..
mula-mula perkenalan..
kita akan care sangat n pandai amik hati pasal orang tu..
tapi bila dah dapat..
kenapa tak pandai amik hati orang tu n care pun jarang2.


kenapa..
sebelum couple nak sgt kat orang tu..
tapi kenapa bila dah couple..
nak tinggalkan orang tu pulak..

kenapa..
dulu kata tak boleh hidup tanpa orang tu..
sekarang lagi macam nak jauhkan.. kenapa ea??

kenapa..
dulu mula2 couple sanggup berkorban masa,tenaga dan macam2..
tapi bila dah couple.

sendiri mau ingat.


kenapa..
benda yang dah dapat n depan mata x reti nak hargai..
bila dah tiada dan mati..
baru meraung menagih simpati..
kenapa ea??????!!!! !