Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena
Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Rabu, 2 September 2009

Comey nye Damya Aleesya


salam...
ni adalah gambar terbaru aleesya..
dia senyum lagi...pandai dia..bile kite agah dia...
sekarang ni berat aleesya pun dah 1.215 kg..
dan skarang doc tgah buat training pernafasan dia...
doc off kan bantuan dia selama 2 jam..
alhamdulillah..aleesya boleh bertahan...
sekarang aleesya menunjukkan perkembangan yang sangat positif...

3 ulasan:

ibuhaikal berkata...

ya allah..comeynya aleesya zan..tak sabar akak nak tunggu dia kuar dari NICU tuu..

Damya Batrisyah berkata...

tu la..sy lagi tak sabar nk peluk, cium dia kak...

ibuhaikal berkata...

sabar yea yang..tak lama je lagi..ti bby kuar la dari NICU tu..akak doakan dia sehat dan kuat semangat cam ibu ngan ayah dia..