Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena
Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Isnin, 18 Mei 2009

Pusing-pusing Putrajaya...

kat presint 5...
depan PICC........


ni plak kawasan yang selalu nye aku ngan nadzrul lepak...
tu pun teman die main helikopter kat sini...
mase ni ramai org men layang2 kat sini...
cam UFO tgh mendaratkan......


ni la hotel pullman...
hotel ni tak buka da tuk org awam...
kos die tak tau plak aku...


ni pusat akuatik...
semalam mase aku g ader acara jetsky..
tapi tak sempat tengok la...


sebenarnye aku dari minggu leps lagi duk sorg2...
sebab nadzrul outstation ke melaka..
ader hari belia kebangsaan...
jadi nasib la adik die teman aku kat umah..
sabtu, kami g tgk wayang kat alamanda...
cite power kids...best giler cite die..
walaupun tajuk tak gempak maner..
actualy aku dah tgk cite ni dah 2 kali...
2 2kali aku tak rase cite ni bosan...
walaupun cite ni cite action..
tapi sebenarnye die kelakar giler...
ala2 cite cam cite jackie chan la..
tapi versi budak2...
cite ni cite siam...
pengarah cite ni penah wat cite ongbak ngan ape ntah satu lagi...
pastu malam kami isi masa terluang kami dengan konsert AF7...
walaupun AF kali ni semua dah boleh kami jangkakan...
kami tetap tgk...dan jadi pengkritik yang tak profesional kat umah...

hari ahad plak, petang tu bosan yang amat......
aku pun bercadang pusing-pusing kat area putrajaya je...
saje je jln2 makan angin...
rupe2 ramai lagi org putrajaya lepak kat taman2 yang disediakan...

lokasi lepak: kat presint 5 (area PICC)
lepak2 tgk org dating....
ngumpat2...
dah bosan aku g la jln2 kat area hotel pullman...
design bangunan hotel ni bapak gempak...
ala2 pouto malai...
cantik sangat...

tapi lokasi putrajaya ni..
dah ramai aku tgk fotografer dtg....
dan aku rase setiap hari mesti ader org pakai baju pengantin datang...
tangkap gambar dorang kat sini..wat kenangan...
memang aku pun dulu terasa nak wat putrajaya ni sebagai lokasi pengambaran aku...
tapi masa ngan kos yang tak mengizinkan...
huhuhu...

Tiada ulasan: