Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena
Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Khamis, 14 Mei 2009

Buat-buat sibuk....

keadaan meja aku yang tengah serabut...
dah la meja sempit...


Hari banyak plak data aku sampai...
penuh meja aku..ngan data dorang..
yela aku mintak 2 tahun je..
tapi 6 company yang bagi...
jadi aku da settle kan keje aku..
key in data...
aku kan tak suke wat keje tanguh ni..

tapi kalu dah aku wat semua..
lepas ni aku tak de la plak..
hehehe...

biar la..
skop keje aku kan cam angin...
sekejap dia ribut...
sekejap dia sepoi-sepoi bahasa je..
sekejap tu langsung tak de angin...



muke aku yang tembam...

Tiada ulasan: