Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena
Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Jumaat, 27 Mac 2009

Check Peyot tuk Kali ke-2 dalam seminggu...

semalam aku g check up ngan mama..cian mama kena tunggu lama..bapak la ramai orang chek peyot gak..dah la kena cucuk 2 kali..sakit ooo.. sampai la aku kena jumpa doctor..sebab hari tu tak de doctor..jadi semalam doctor ader..n wat scan sekali..mase first benda scan atas peyot aku..baby tgh gerak..susah doctor nak scan gambar..kali ke-2..baby menyorok...hehe..kali ke-3..berjaya gak doctor capture kedudukan dia...selesai check up kul 12.30..penat nye..cian mama..aku bawak mama g makan kat wisma tani..pastu kami pun gerak balik..sampai je umah rehat jap..pastu tetido..kul 2.30 aku gerak plak ke hq..ader penyampaian sijil n pengumuman pemenang kmk..group kami kalah..hehe..sebenarnye memang nak kalah pun..sebab dah malas nak wat keje kmk ni..ptg tu aku bawak mama jalan2..g warta bangi..saje je tgk baju..mama suh aku beli baju ngandung..seronok nye die..die teringin nak tgk aku pakai baju ngandung..beli la 2 pasang...hehhe..nnt ye..peyot tak memboncet dengan ketara lagi..tu pasal la rilek je pakai aku biase dulu...

Tiada ulasan: