Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena
Damya Aleesya, Aqieef Zafrieel, Dhia Irdieena

Isnin, 16 Mac 2009

....awan dania....

ni la heroin tu...dania...

......dania....


mase aku snap gmbr nie...die senyum plak...
pastu semua org ckp..dlm peyot aku pun gurl gak...

semalam aku ngan family g tgk kakak yg sulung tu bersalin...die bersalin 11 mac 2009..tapi baby die kena demam kuning...jadi baru semalam la baby tu kua...baby comey..nama panggilan die dania...(huhhh..nasib bukan damya..sebab aku suke name tu)...name penuh lum dapat lagi...pasal name dania nie...mak die berkenan kat cite awan dania tula...tapi bile nadzrul dgr name dia dania..die pun terkejut..takut name yang aku suke tu la...yela aku dah pakai name tu dah 3-4 tahun dah...tetibe je kakak aku nak pakai plak...ader la beberapa gmbr yang aku sempat snap..

Tiada ulasan: